Hung
A tragedy strikes Ray and his home and he is forced to seek an alternative source of income. After his kids move in with their mum, Ray enrols in an entrepreneurship seminar.
Ray's neighbour Howard files a public indecency complaint against him after he takes a leak at the lake; Tanya and Ray try to track down Lenore and recover his missing wallet; Floyd Gerber invites Tanya to a business dinner.
Coach Ray hesitantly accepts West Lakefield students' fundraiser collection and uses it to buy a beam for his house, Tanya gets Ray more clients even though he's feeling a bit under the weather, and Damon comes to his sister's rescue after Darby's break-up with Hammer.
Ray accompanies Jemma to a couples counselling session without the prior knowledge of Tanya, who later confronts Jemma for bypassing her escort service protocols. Meanwhile, Jessica wants to know her real financial situation.