Ice Vikings
Bomber Season
Colder temperatures and a dumping of snow mark the kick-off to Bombardier season and the crews take these ice tanks onto the lake.
Trouble continues with the bombardiers for both Trevor and Chris Kristjanson. At the end of the day, all three generations of Kristjanson fishers work on fixing up these Cold War relics to get them ready for the back half of the fishing season.
Richard and Mike have broken-down with their bombardier and can't get it started. When they do finally head onto the ice, they find that the fishing has dropped off.