Imposters
Maddie tries to snare her latest mark but finds herself drawn to a mystery man named Patrick. Ezra and Richard learn that being a con artist is harder than it looks, then they make a surprising discovery.
Ezra, Richard and Jules discover a crucial clue to Maddie's location; Maddie's interest in Patrick alarms Max, Sally and their dangerous boss, The Doctor.
Ezra, Richard, and Jules visit Maddie's parents; Sally's discovery has dangerous consequences; Maddie grows closer to Patrick; Lenny Cohen arrives to set things straight.
Ezra, Richard and Jules enjoy their con-artist lifestyle as they close in on Maddie; Lenny Cohen fixes Sally's mess; Maddie is devastated when The Doctor gives her a new assignment.
Patrick plans a birthday party with some surprising guests for Maddie; Max comes to the rescue; Richard makes a surprising discovery.