In A Man's World
Top-ranked pool player Emily is forced to leverage her looks to get the sponsorship she needs, but gets harassed by male players. She undergoes the makeover of a lifetime to transform into a man to prove there's a gender bias in pool.
In her opinion, Le'Dor lost her city council election because she's a mother. In a social experiment, she transforms into a father of young children and faces a focus group tasked with assessing the viability of potential politicians.
Shital is a career woman whose parents want her to settle down and have children. To expose gender bias in her Indian-American community, Shital makes the radical decision to go undercover as a man and infiltrate a family holiday celebration.