Insoupçonnable
Brilliant criminologist Chloé Fisher is sent to Lyon to investigate the murder of Adeline Moreau, the daughter-in-law of a local lawmaker. The killer is Paul Brodsky, a loving father who is above suspicion and who just picked his next victim.