Invincible
Seventeen-year-old Mark Grayson is just like every guy his age, except that his father is Omni-Man, the most powerful superhero on the planet. As Mark develops powers of his own, he discovers his father's legacy may not be as heroic as it seems.
It's About Time
When Mark Grayson finally inherits powers from his superhero father, it's a dream come true; however, there's more to being a hero than just choosing a name and costume.
Here Goes Nothing
With his father out of action, Mark struggles to defend the city against an interdimensional invasion, joining forces with a team of teenage superheroes.
Mark has to cut a study date short to help save Mount Rushmore from a crazed scientist. Robot deals with Action - Comic as he assembles a new team of world-saving superheroes.
It's two firsts for Mark: a first date and a first trip to another planet; at the same time, Nolan and Debbie revisit their own first vacation together.
Feeling confident in his new abilities, Mark decides to team-up with a local villain to take down a crime lord, while also attempting to juggle school and a new relationship.
Mark joins William and Amber on a campus visit to Upstate University, hoping to discover a new future for himself. Meanwhile, Debbie makes her own disturbing discovery.