Island
Won Mi-ho is the sole heiress of the Daehan Group. She falls for her aunt's plot and becomes the centre of controversy after she beats up someone in the middle of town.
Not only was Mi-ho chased by demons twice, the police now treat her like a drug user. She tries to devise a plan to escape the island of Jeju and return to Seoul.