Ixion Saga DT
While Erec deals with the loss of a family jewel, Kon is in a battle against a furry creature.
Erec returns home to recover, a plot against honor and family is hatched against him.
Marian is a trap, something Kon keeps forgetting, but he asks about Marian's back story.