Jett
World-class thief Daisy 'Jett' Kowalski gets released from the prison, and is followed by dangerous criminals who try to exploit her skills for their selfish gains.
Jett is enlisted by a crime boss to steal a ring from an Eastern European crime lord who is currently living in Cuba.
At the site of a high-end poker game, Jett is forced to be the mastermind of a heist. Plus, Baudelaire's son Junior continues to vex his father.
When Evans tells Jett to look for Blair or face the consequences, Jett looks back on her relationship with Phoenix.
Jett manages to locate Frank Sweeney, a dangerous gangster that she and Blair were employed by in their earlier years of crime.
Bennie
Evans briefs Jett on a once in a lifetime new job opportunity for Bestic, while Bennie gets to work cleaning up a messy situation.
Jett orchestrates a heist; Josie attempts to end things with Dillon, but ends up stuck in a dangerous game with Junior.