JFK Destiny Betrayed
Declassified files related to President Kennedy's assassination in a far larger context, aiming to shine more light on what really happened in 1963. Oliver Stone's four-part "deep dive" into the infamous Kennedy assassination.
Oliver Stone gives background on the Assassination Records Review Board, created by an act of Congress following the controversy of his 1991 film; exploring the aftermath of President Kennedy's assassination, and his brother's early suspicions.
An exploration of the strange anomalies in the medical evidence and key differences between the Warren Commission conclusions and the eyewitness testimonies of the doctors who tried to save Kennedy.
An examination of evidence that surrounds the accused lone nut, Lee Harvey Oswald, and his associations with groups linked to the CIA.