Jubilee
An ensemble of characters and the gambles they're willing to take in pursuit of their dreams, passion and ambition.
Roy gambles on his new star; Binod navigates the way around his new life; Sumitra refuses to let go of Jamshed.
Binod is blackmailed; Niloufer and Jay rekindle their friendship; Jotwani introduces Roy to some new friends.
Binod is haunted by memories of Lucknow. Jay struggles to shoot his film. Niloufer makes a big decision.