Jungle
The connected lives of two separate strangers, each facing their own struggles, viewed through the prism of UK grime and drill music, and giving a perspective of inner city London.
Welcome to the Jungle
Gogo wants to change his life for the better, but his last daring robbery leads to a chain of unforeseen consequences.
No Matter the Cost
Gogo suspects he's being double-crossed and steps up his plans to leave the country for good, while 6ix seeks revenge for the death of his brother.
Gogo finally faces his fears and confronts Slim, but Jessica encounters a threat that brings dreadful consequences.
Marcus wants to start a new life and be a better example for his brother, but his past catches up with him when he falls for the beautiful and talented Bianca.
Now that she knows the truth about Marcus, Bianca wants revenge; suspicious of his commitment to the gang, Stacks hatches a plan to get rid of Marcus.
Now out of the gang, Marcus wants to break Stacks' influence over Danial, building to an emotional confrontation with devastating consequences; Danial is introduced to an unlikely figure.