Junior Music Lullabies
Twinkle Twinkle Little Star
Mickey and Minnie hop aboard a star-shaped hot air balloon and take a ride up into the sky.
Pip, Freddy and K.C. make sure all the baby animals are tucked into bed with everything they need for a good night's rest.