Kim Possible
Crush
While trying to stop Drakken from creating a giant robot, Kim is overwhelmed by the fear of asking out her crush.
Sink or Swim
Ron returns to Camp Wannaweep, where he spent his worst summer ever. And while confronting his old fears, he discovers something even scarier.
Kim faces the embarrassment of a detention, but humiliation nearly becomes annihilation when Drakken's new pimple-like explosive gets stuck on her nose.
Kim's not sure which is worse, mutant beasts terrorising a ski resort, or having her parents chaperone a school trip to that very same mountain.
Kim and Ron's new job and friendship, is tested when Drakken schemes to cover the state of Wisconsin with volcanic lava.