Koala Man
A family father lives a not-so-secret identity as the titular hero who possesses a burning passion to snuff out petty crime.
The Red Hot Rule
The Queen is coming to Dapto; Koala Man is thrilled and volunteers to run security; Liam cares more about his new American friend, Chad Wagon, than the Queen.
The Great One
The Williams family visits the Dapto Royal Show, where a meteor crashes into Dapto; Vicky is feeling unfulfilled by Kevin and turns to Janine's new self-love collective; Alison is determined to get the best showbags to impress Rosie Yodels.
Liam and Alison leave for a weekend music camp in the Outback, but Liam forgets his jacket; Kevin insists on bringing it to him, but must face down kangaroos, evil and his own past in order to get there.
Dapto is hosting the Handball Olympics; a shocking tragedy strikes the team, so Koala Man steps up to form a new one; he recruits Alison and Liam, coaching them to play fair; Vicky and Janine seek out a mystical pair of sunnies to bring good luck.