Koro Sensei Quest!
The Red Devil
The E Class is off to a northern cave, looking to persuade the sadistic Karma to join them in their quest to level up enough to take on the Big Bad.
The misfit adventures attempt to drive away a witch who has been enchanting the local villagers, but her spells prove remarkable difficult to resist.
Pope Gakuho Asano comes up with a plan to lure Koro-sensei into a trap; Koro-sensei and the students travel to the Ruins of Tribulation and face the challenges awaiting inside.
A mysterious transfer student's unique command of magic may be the Big Bad's downfall, but she'll need to fit in better with her classmates first.
The last of the three mighty heroes shows up at Kunugigaoka Magic Academy driven by a motivation that's slightly different from that of the E Class.