Kourtney & Khloé Take the Hamptons
Trouble in Paradise
Kourtney, Khloé, and Scott have arrived in the Hamptons; Scott has anxiety about being in his late parents hometown; Khloé sets off on a romantic getaway to South Africa with her new boyfriend.
What's That Racquet?
After Kourtney tells Scott off for breaking the boundaries they've set for their relationship, Scott tries get back in her good graces.
Kourtney flies to LA to confront Kim for using her home for North's birthday party without her permission; Scott finds himself in the hospital after excessive partying.
Scott finally makes the decision to check into rehab, but his commitment to stay wavers with each day; Khloé struggles with the realisation that her life isn't where she imagined it would be as her 30th birthday gets closer .
Kourtney and Scott try to steer clear of repeating their past mistakes; Kim starts to doubt her best friend's loyalty when family secrets are leaked to the media.
Khloé arranges for her and Scott to host a podcast together, taking her support of Scott to another level; when Kourtney declares she is a trained sailor, Khloé and Scott elect to test her skills on the open water.