Krypto Saves the Day!
Krypto the Superdog wants to be a good boy, but he can't help but make mischief for the citizens of Metropolis.
School Bus Scuffle
Krypto embarks on a high-flying chase that creates major mayhem for a bus driver on his way to school.
Halloween Havoc
When a black cat crosses Krypto's path, he's determined to catch it before Halloween night is through.
Krypto smells something special in a holiday package, and in his eagerness to grab the gift, he makes a mess of Metropolis' festivities.
A fun day at the beach goes sideways when some sneaky foes get between Krypto and his hot dog.