La Mesías
The viral video of a Christian pop music group made up of several sisters impacts the life of Enric, a man tormented by a childhood marked by religious fanaticism and the guidance of a mother with messianic delusions.
Enric is haunted by the monsters from his past when he sees on TV the new religious music band the whole country is laughing at, Stella Maris; he won't stop until he finds them up and saves them from the same childhood he endured.