Let the World See
Mamie Till-Mobley's fierce quest for justice after her son Emmett Till's brutal murder sparks the civil rights movement, inspiring heroes like Ms. Rosa Parks and others to stand up boldly for their rights.
The Boy From Chicago
Mamie Till-Mobley's early life; Emmett Till's childhood, the fate of his father and the events that led to Emmett Till's murder in Mississippi in the summer of 1955.
Detailing the events of the Emmett Till trial; the confession of the two accused and their reasons for killing Emmett Till; protests across the country after the jury acquitted the accused.