Life & Beth
The Sign
Beth's seemingly great but unfulfilling life is up-ended when she gets earth-shattering news.
We're Grieving
Beth and Matt head to Long Island to arrange a fast funeral for her mother; Beth starts to dig through her past.
After her breakup, Beth decides to leave Manhattan and head back to Long Island, at least for now. To make it work, she takes on a very "Long Island" Long Island vineyard as a client.
Beth's friends encourage her to get back into the hook-up game now that she's back on the Island, but Beth has formed a crush on a farmer at the vineyard she now reps.
Beth spends more time with John at the vineyard and tags along with him to the annual fair; she has an awkward run-in with a childhood friend there.