Liftoff
Following Jokke Sommer, one of the world's best wingsuit pilots, and Niccolo Porcella, a world-class big wave surfer, as they attempt to switch sports.
Introduction to Jokke Sommer and Niccolo Porcella; an overview of wing-suit piloting and big-wave surfing.
Niccolo trains Jokke in free diving; Niccolo travels for the holidays; Jokke gets equipment for big wave surfing; Jokke goes out to windy Jaws with with Anthony Tashnick.