Little Britain USA
British comedy stars David Walliams and Matt Lucas transplant some of their most popular characters across the pond, and add several new American characters to their comedy sketches.
British tourists check in to a Mississippi motel; Ellie-Grace heads to summer camp; a sheriff shows off his guns; men banter in a locker room.
Sebastian interrupts the President's meeting; Vicky vents during a counselling session; Skip and Chuck hunt wild game; Bubbles tries to seduce the cruise-ship captain.
Lou and Andy look for a miracle at church; Vicky is caught smoking; two thieves get nervous while robbing a bank; George and Sandra share some tea; Sebastian exchanges parting gifts with the US president.
Ellie-Grace surprises her mother before a sleepover; Vicky Pollard finds a new voice; Marjorie Dawes defends her insult tactics; Carol Beer clashes with an old man; Celia is insulted by her Ohio hosts.