Living Different
Two extraordinary stories of diverse women who are unrestricted by social norms as they follow their passion whether it be love, spirituality or profession.
LoveWithoutLabels
Lizz came out to her conservative, Mexican Catholic family, but she faces a new issue when her longtime girlfriend decides to transition into a male; Rain is an androgynous model dating both men and women, but family issues hold her back.
WarriorWomen
Kristi, a professional MMA fighter, fights with a broken hand; professional women's football player Alexis is a makeup artist by day.
Melissa and Kiki face struggles in their careers as psychics as their friends and families doubt them.