Living With Funny
Living with the Spotlight
Georgia finds a condom in the house and urges Michael to have the talk with his son; Brandon annoys Denise; Deray and his two girlfriends host a house party, but he ends up looking like a clown.
The Director and the Houseguest
An unwelcome houseguest surprises Michael and Georgia; Caro needs an actor's reel to show off her talent, and DeRay insists on directing.
Michael takes his family on an adventure to cure them of their addiction to social media; Brandon needs to prove he's a serious fighter so he has Adam set up a mixed martial arts match for him.
Erik has his mum come to town without telling his wife; Coco and Caro try to get DeRay to lose weight for a role; Denise and Brandon go to Georgia and Michael's anniversary dinner, so Brandon can pick up some hot romance moves.
Brandon flies to Aruba to headline a show with D.L. Hughley; Adam Hunter poorly combines comedy and dating; Michael tries to sing.
Coco and Caro investigate DeRay's real age before his birthday; Georgia and Michael's arguing lead them to couples counselling; Brandon insists on fixing Denise's car.