Log Horizon
The Apocalypse
Shiroe finds himself within the MMORPG Elder Tale, and soon realizes that he's not alone. Together with two of his game friends, they set out to look for answers.
Shiroe and his party meet up with Serara and his old friend Nyanta. As they attempt to escape Susukino, Demikas and his gang interfere at the gates.