LOL Surprise! Winter Disco
Tahani and Mykal-Michelle are stuck inside their house during a snowstorm with no lights or internet! So, Tahani tells a story that takes us into the world of LOL Surprise, where everyone is preparing for the coolest party ever: The Winter Disco! When Midnight is the only B.B. not invited to perform at The Chalet, she embarks on a journey to sabotage the party, and change the Winter Disco forever!