Los Farad
SERIES FROM SPAIN - The day Oskar, a typical local boy, crosses paths with the mysterious and wealthy Farad family, his life changes forever. Oskar enters a winner-take-all game, the world of international arms trafficking. In Marbella where the Farads live, luxury, adrenaline and intense emotions await him... But also a backside of violence and cynicism that tests his will.