Love Addicts
In the self-help group for Anonymous Love and Sex Addicts, the LOVE ADDICTS desperately try to follow the advice of their wacky therapist in the hope of finally finding a healthy way to deal with their love and sex lives. But what they inevitably find instead - other than a few good friends - are new and amusing ways to complicate their love lives even further.
Dennis has to cope with an emotionally difficult family event after his break-up with Yvonne, and the Love Addicts take his side to protect him from Yvonne's advances; everything unfortunately turns out differently than expected.
Zoé tries to distract Dennis from his broken heart and drags him to a singles costume brunch, where Dennis' fear of always looking like an idiot at such events unfortunately comes true.
Nele and Zoé swap personalities for a double date, Dennis tries to be a bit more like Ben, discovers Tinder, and gets into an unexpected situation with his boss; Ben confronts his feelings.
The Addicts have their own family problems to deal with, which in Zoé's case lead to a reunion with her mother at the worst possible time; Nele takes Louis on a weekend trip to visit her parents.