Love All Play
Park Tae Joon's family owns a badminton equipment company, which leads him into the sport; Park Tae Yang is a former aspiring badminton Olympian; the two end up sparking a romance when they end up on a mixed doubles team together.
Taeyang and Taejun become mixed doubles partners, and they're forced to play in a small tournament.
Taejun changes his mind and heads to Wando; the Park twins are on a roll with a special strategy in the competition.