Love Storiyaan
An Unsuitable Girl
Delhi-based writer Aekta gives love a second chance with Kerala-based journalist Ullekh, but the two face opposition from an unexpected source, Aekta's daughters. Years later, they make their first family visit to Ullekh's home town.
Love on Air
Nicholas and Rajani, two radio jockeys from rival stations who fell in love amidst the picturesque mountains of Meghalaya, go on a trip with their son to visit the person who brought them together.
Sunit and Farida, a spirited 75-year-old couple, embark on a heartfelt journey to their home town in Bangladesh, where they first fell in love amidst the fervour of the Liberation Movement in 1971 before deciding to make India their home.
In a riveting blend of romance and resilience, Subhadra, a Dalit activist, and Rahul, an ex-IIT grad turned Adivasi advocate, share the story of how they found love.
In a story travelling from the USSR to Taliban-ruled Afghanistan, Dhanya, an Indian, and Homayon, an Afghan, recount their journey of falling in love and overcoming their different backgrounds, religions and cultures.
In the heart of Kolkata, Tista and Dipan, a trans couple whose communion exemplifies love between souls over genders, share their journey of finding themselves and each other, as Dipan prepares a special anniversary gift for Tista.