Love To-LIE-Angle
The bathroom's toilet is broken, so Konomi tries to go to a newly-opened convenience store in the area.
Sonoa gets rescued from a bar by Yuu and is taken to Tachibanakan; meanwhile, Iori and Hanabi get trapped in a closet together.