LUPIN ZERO
Lupin III has a longstanding status and notoriety as the world's greatest thief, but there was once a time when even Lupin III, was young and inexperienced; the untold origin story of the world's greatest thief.
YOUNG LUPIN MEETS A WOLF
Teenage Arsène Lupin III meets Jigen for the first time in an encounter; the boys aren't friendly when they're caught in a caper with a lady twice their age.
Bite the Treasure on the Train
While aboard a train, Lupin challenges Jigen in more ways than one; Lupin plots to take a necklace off Jigen's hands but the heist faces uncertainty.
Two mysterious figures approach Lupin with a threatening invitation; it turns out that they're messengers of Arsène Lupin I, Lupin's grandfather.
Lupin must lay low; he decides to build a secret base for Jigen and himself at school; making a hideout is more complicated than he expected.