Magilumiere Co. Ltd.
The appearance of the Kaii, mysterious creatures attacking the population, leads to the emergence of a new profession: Magical Girl. Sakuragi Kana finds herself assisting a Magical Girl, who offers her a job with the Magilumiere startup.
Welcome to Magilumiere Magical Girls Inc.
In this world, the job of a Magical Girl, exterminating dangerous creatures known as Kaii, is a dream come true; college student Kana Sakuragi is losing confidence as she struggles to find a job.
Kana decides to join Magilumiere Magical Girls Inc., having helped Koshigaya. However, Kana is taken aback after meeting president Kouji Shigemoto, engineer Kazuo Nikoyama and Kaede Midorikawa from sales.
A month after Kana joins Magilumiere Magical Girls Inc., she and Hitomi Koshigaya are busy exterminating Kaii when Magical Girl Mei Tsuchiba joins the fight; Shigemoto criticises Kana's idea for not matching the company aesthetic.
To protect the historic shopping district, Kana proposes using a new type of magic in theory; Shigemoto gives the go and Magic Engineer Nikoyama springs into action, racing to turn it into reality; Kana and Koshigaya split up to deal with their foe.
Shigemoto gives the order, and it's off to karaoke for the gang at Magilumiere; everyone except Midorikawa sings, and their personalities take centre stage; the party is a success.