Marinette
Marinette, known as Mamette, is a nice, friendly and young-minded retiree; When she is not spending time with her retired friends, she takes care of Maxou, a slightly rebellious young boy.
Marinette is sent to the country by her mother; for the time being, the girl resists everything that her new life entails; the rabbit has had its babies and Marinette wants to play with them all day.