Maxton Hall - The World Between Us
Ruby unwittingly witnesses an explosive secret at the public school Maxton Hall. As a result, the arrogant millionaire heir James Beaufort has to deal with the quick-witted scholarship student for better or worse.
Under the Radar
When reserved scholarship student Ruby Bell witnesses an explosive secret, she finds herself in the crosshairs of privileged and arrogant millionaire heir James Beaufort.
Noblesse Oblige
After the ruined party, Ruby does everything possible to make sure the upcoming fundraiser runs perfectly; James doesn't even think about taking his suspension from the lacrosse team seriously and shows up at practice as usual.
Ruby and James get closer in London's Beaufort Store, but a surprise encounter with James' parents brings Ruby back down to earth.
Nothing remains the same after the party at Cyril's; the rumour starts to circulate and Ruby's feelings for James go haywire; Mortimer puts James under pressure.
Mortimer Beaufort catches Ruby and James at an unfortunate moment and escorts James and Lydia home, where things escalate. The confrontation ends not only with a black eye for James but also with a dangerous threat from Mortimer about Ruby's future.
The interviews in Oxford are about to start and Ruby's dream is within reach. She'd be in her element if it weren't for her roommate, James.