Mel B: It's a Scary World
Mel's relationship with Stephen takes a backseat when she tries to plan Pheonix's graduation party.
The exhausting process of making a workout video game and teaching Angel how to swim leave Mel struggling to honour her commitment in a 10K run for charity.
Mel has a week off and plays matchmaker for her friend Matt Goss; Mel chaperones Phoenix's first date.
Stephen plans a trip to Vegas, Mel gets a chance to work on her single with a hit music producer.
Mel wants Ludacris to appear on her single but she'll need to convince him that she's more than just a "Spice Girl."