Memory of a Killer
After carrying out a hit on his latest target, Angelo begins to realise his mind may be failing him as his two completely separate lives are slowly crashing together.
Ferryman
In the aftermath of the attempted hit on his daughter, Angelo alerts Maria the man responsible for her mother's death has been released from prison; FBI Agent Linda Grant questions Angelo about the shooting, as he secretly investigates it on his own.
Dutch assigns Angelo to kill an Internal Affairs agent who threatens to take down their whole operation; still rattled by the shooting, Maria seeks Dave's help in procuring a gun.
Angelo postpones a hit to hunt for The Ferryman, who Angelo believes was responsible for shooting Maria; the F.B.I. investigates a crime scene linked to Angelo.
While on a hit, Angelo remembers a pivotal moment in his life, 5 years ago, when he learned his brother had Alzheimer's and Angelo was forced to make a life-changing decision.