Mickey Go Local
Master Hawker
Goofy walks down the street and checks out the street vendors. He's hungry and wonders what he's going to have for dinner, but he has to make a choice: Mickey's satay, Donald's roti canai or both.
Mickey is being a great insta-boyfriend, capturing beautiful pictures of Minnie.
Mickey and Minnie explore the local rainforest and stumble upon a baby orangutan.
No one can resist Minnie's kaya toast with kopi and teh, but there's no more kaya. Mickey is sent to get eggs, panda leaves and coconut to whip up a new batch. He must hurry up before the shop closes.
It's the Year of the Mouse and Mickey and Donald are ready to amaze everyone with their lion dance. However, a second troupe with the same act appears and the performance turns into a lion dance-off.