Mickey Mouse
No Service
Mickey and Donald try to buy lunch from a beachside snack shack but are turned down because of the classic, "no shirt, no shoes, no service" rule.
Yodelberg
Mickey longs to visit Minnie atop her mountaintop chalet but quickly realises that the threat of avalanche has made the trek up the mountain more challenging than usual.
Mickey battles street traffic and other Parisian obstacles along the way as he attempts to deliver croissants to Minnie's cafe.
The hot dog Mickey buys for his beloved and very hungry Minnie ends up taking him on a energetic chase through New York's Central Park.
Mickey is caught up in a throng of people during the Tokyo morning rush hour and is swept onto the wrong bullet train. He has to get back on the right route and get to work on time.
As the hottest day of the year arrives, Goofy, Donald and Mickey discover creative ways to keep cool in the sweltering weather.