Mid-Century Modern
Following three best friends - gay men of a certain age - who decide to retire together to Palm Springs after an accidental death.
Bye, George
Bunny, Jerry and Arthur reunite at the funeral of their longtime friend, George, which inspires Bunny to invite Jerry and Arthur to live with him and his mother, Sybil, in his Palm Springs home.
Working Girls
Sybil helps Arthur get a job as a personal shopper; Jerry tries to go to a Donny Osmond concert.
On a flight, Arthur encourages Jerry to repair his relationship with his estranged daughter; when Bunny's sister, Mindy, visits, he tries to keep the peace between her and Sybil.
While quarantining during COVID, Bunny, Jerry and Arthur play Never Have I Ever, where secrets emerge that could change the group dynamic.
Bunny, Jerry and Arthur return to Fire Island with hopes of hooking up, but the connections they make are not what they expect; back home, Sybil takes on a scam caller.
Going against Sybil's advice, Bunny, Jerry and Arthur hire a sexy but unqualified hunk as their new housekeeper.