Mister Maker
A series of arts and crafts projects geared towards preschool-aged children. Includes songs, dancing, and lots of fun characters who help Mister Maker with his exploits.
Mister Maker makes a fantastic junk picture, shows how to paint with cardboard and creates realistic beans on toast.
Mister Maker makes a stone footprint, paints a fun firework picture that looks good enough to frame and squeezes a ship into a jar sailing on a sea of blue rice.
Mister Maker makes a mini tree out of twigs, shows how to make hilarious alien eyes and makes an ancient treasure map with a teabag.
Mister Maker makes pattern pictures using a hole punch, shows how to make a pencil pen pal and a fantastic futuristic pasta robot.
Mister Maker creates a picture out of shells, makes a pop-up card in under a minute, and shows how to make a seriously spooky bouncy bat.