Mix:LA
Host Tamee Harrison takes viewers behind the bars of master mixologists to mix up one-of-a-kind craft cocktails.
Tamee heads to LA's Chinatown to serve up apothecary style cocktails at "General Lee's"; then it's off to Van Nuys for some beer, darts and bagpipes at the craft brewery "Macleod Ale Brewing Company."
Tamee visits two bars in Culver City, CA. that are radically different, but have something strangely in common - they both share the same address.