Mobile Suit Gundam
Gundam Rising
Civilian Amuro Ray is forced to pilot a prototype Federation mobile suit just as enemy Zeon mobile suits attack his home space colony.
White Base arrive on Zeon territory due to Char Aznable's strategy; eager to impress his sister Kycilia and his friend Char, Garma Zabi decides to attack White Base.