MrBeast: Extreme Survival!
Survive 100 Days Trapped In A Private Jet, Keep It!
In this episode, Armando must live inside a private jet for one hundred days under strict rules. Space, routine, and social surprises challenge patience and focus.
In this episode, MrBeast and his crew travel to a remote island and attempt to survive seven days with limited supplies. They must build shelter, secure water, and find food to complete the challenge.