Murder 101
A decades-old unsolved Tennessee case stumps top detectives until a high school sociology class breaks it wide open.
The second chapter opens with a voice that has lived inside the case for 40 years. Linda Schacke, the only known survivor of suspected killer Jerry Johns, agrees to speak with the class.