My Crazy Love
The wild, romantic and hilarious things men and women have done in the name of love.
Tina and Adrienne
Tina is overwhelmed when a hot guy approaches her and pretends to be deaf; Adrienne Bailon struggles with her disgust for tomatoes and fear of heights.
Betsy and Mike
Betsy pretends to move across the country to entice her slacker boyfriend to propose. Mike gets invited to his dream girl's house, but gets trapped in the closet hiding from her mother.
In an attempt to impress an attractive veterinary student, Noah tries to save a dying possum; Beth falls for an American medical student in Paris and spends years seeking him.
Wali is arrested for unintentionally stalking the woman he's trying to win back; while trying to impress a handsome lawyer in her office, Katie claims to be a basketball pro.
Erin puts her dream job on hold to continue working a catering job where she is pursuing a hot waiter; Jeff meets a beauty queen and goes to extreme lengths to impress her mother, hoping that her mother will influence her to dump her boyfriend.
Leigh Ann transforms into a punk skater to impress a skateboarder guy; Kara joins the girls rugby team to get close to her crush.