Naked And Afraid: Solo
A group of survivalists undertake a challenge where they have to survive in a dangerous environment alone for 21 days with limited resources.
Surviving Solo
Eight survivalists attempt 21 days in locations across the globe without a partner, but with no one to lean on for help, their success depends solely on their own will to survive.
A Risky Decision
Two new survivalists begin their 21-day solo challenge. Terra makes a risky decision to leave their fire starter behind, while Jamie tries to overcome his disappointment in Peru.
Shanika and James begin their 21-day solo challenge; ravaged by insects, Terra considers hiking back for the fire starter.
Jamie fears he might have a parasite in his bladder; Fernando switches his hunting strategy; James meets aggressive hippos in his new water source.
Cheeny stalks another giant catfish, a Fer de Lance gets the best of Kaila and Fernando battles his own doubts.
A painful injury jeopardizes Shanika's challenge; Fernando's persistence brings him a huge win.