Naked Speed
A former outlaw motorcycle stunt rider learns to race and build a café racer; J&B Motor Company.
1965 Triumph motorcycle; New York's largest vintage motorcycle rally; a new Moto Guzzi is made to look antique; a unique build for actor Jason Lee.