National Icons
A program that highlights and compares the performances of the greatest athletes of both the past and the present.
Who between Eusébio and Cristiano Ronaldo is the greatest from Portugal? Can Philippe Coutinho outshine Ronaldinho? And it's master vs apprentice as Buffon battles Donnarumma.
France's forwards will face-off in Henry vs Mbappé. Who has been more crucial to Chile's success - Vidal or Sanchez? And Silva and Guedes are ready to make an impact for Portugal.
Has Spain's Raul met his match in Asensio? Can English prodigy Marcus Rashford compete with Michael Owen? And two Serbian centre backs battle for national bragging rights in Ivanovic vs Kolarov.
Britain's Vieira and Pogba have both overcome lots and won a World Cup for France. Terry and Maguire are both English tough guys. And Mertens and Batshuayi have both starred for Belgium.